TOS lover Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 (edited) Replika från Master Replicas säljes. Den är mycket fint skick, fullt fungerande. Säljer den pga tappat intresse för serien (förlåt.. ) och brist på ställe att förvara den. 1000 spänn, avhämtning i antingen Sollentuna eller någonstans i centrala Stockholm. http://www.tradera.com/Master-Replicas-TOS...uktion_94472025 Edited June 16, 2009 by TOS lover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 (edited) Mycket intressant måste jag säga. Hade jag inte kommit hem från England nyligen och därmed spenderat tusentals kronor hade jag möjligtvis slagit till, fast det hade nog inte gått ändå med tanke på avhämtningsregeln. Är det ett måste, du kan inte skicka den på något sätt alltså? EDIT: Kom och tänka på en sak, är det absolut nödvändigt för dig att bli av med den nu? Är du i behov av pengarna nu också? Det är så att jag ska till Stockholm nästa gång det är Sci-fi mässa där (runt alla helgona helgen), då ska jag dit, förhoppningsvis med bil. Då skulle jag kunna hämta Tricordern, men det är ju som sagt några månader dit... Jag är hursomhelst väldigt intresserad och hoppas att vi kan lösa detta på något sätt. Edited June 16, 2009 by The Holy Three Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOS lover Posted June 17, 2009 Author Report Share Posted June 17, 2009 Jag gör så att jag kollar upp kostnader hos posten idag och om det inte blir alldeles för dyrt så kör jag på det. Hör av mig senare /Tos lover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Gör gärna det, tack. Eftersom det är glas i paketet kanske du borde kolla vad det kostar att skicka det som rekommenderat också? Ingår även originalboxen som Tricordern kom med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Kan glädjeligen meddela er om att jag vann auktionen och har nu fått hem skönheten som fungerade perfekt. Den ska nu pryda en av mina Star Trek-dedikerade hyllor. Tack för en god affär Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts