Nyhet Posted August 2, 2009 Report Share Posted August 2, 2009 (edited) Karaktären Nero kommer inte tillbaka till Star Trek 12, bekräftar han nu i en intervju med MovieWeb. En besvikelse för vissa, såklart, men eftersom han uppenbarligen dog i Star Trek och inte heller var någon av de större skurkarna i Star Treks filmhistoria var det väl ändå väntat. + För LA Times berättar han även om den bredd på roller som han har tagit de sista åren, allt från hans hemmaarena komedin till drama, science fiction och att ha regisserat en dokumentär. I intervjun med LA Times säger han följande om sitt arbete med Star Trek: Hur knäppt det än verkar, med att vara en romulan på ett rymdskepp och allt det, så måste du ta dig tiden att säga till dig själv: \"Vänta nu, det här fungerar inte dramaturgiskt om jag inte tar karaktären på allvar\". Du är mitt i en fullständigt fånig miljö samtidigt som du försöker att ge rollen den tyngd som den behöver och förtjänar.Det vi närmast kommer att se Eric Bana i, blir i filmerna The Time Traveler\'s Wife (IMDb) med svensk premiär den 9 oktober och Funny People (IMDb) med svensk premiär den 23 oktober. + [ Till originalnyheten ] Edited August 3, 2009 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted August 2, 2009 Report Share Posted August 2, 2009 Ja jag har inget emot Bana som skådis alls men jag tillhör dom som ej blir besviken. Och jag kan inte tvätta bort kopplingen med utseendet, till sith-liraren i star wars 1! Och blir det inte i ärlighetens namn att ha med samma skurk i två filmer, tjatigt? Då får allt skurken vara en väldigt viktig del i hela grejen eller otroligt bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted August 3, 2009 Report Share Posted August 3, 2009 Inte direkt överraskande, eller sorgligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 Jag ser gärna att Erik Bana får en roll i nästa film då han spelade skurk väldigt bra och trovärdigt. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts