Nyhet Posted August 12, 2009 Report Posted August 12, 2009 (edited) Amerikanska tonåringar älskar Twilight. Vampyrfilmen vann elva priser på Teen choicegalan igår svensk tid på amerikanska tv-kanalen Fox. Star Trek vann inget pris, trots fem nomineringar. Wolverine slog Star Trek i kategorien bästa actionäventyr. Sedan var det Twilight för hela slanten. Zoe Saldana, Eric Bana och Chris Pine förlorade alla mot Twilightskådisar i skådespelarekategorierna. Inte ens Kirk och Spocks slagsmål ombord på Enterprise kunde rubba Twilight. Amerikanska tonåringar föredrog Robert Pattinsons och Cam Gigandets handgemäng. Totalt inkom 83 miljoner webbröster och alla vinnare finns här. Källa [ Till originalnyheten ] Edited January 7, 2010 by Nyhet
Aike Posted August 13, 2009 Report Posted August 13, 2009 Twilight tycker jag inte var någon höjdare. Det är ytligt och väldigt dåliga dialoger. 2/5. Men det verkar som många gillar det ändå <_<
Recommended Posts