Nyhet Posted October 17, 2009 Report Share Posted October 17, 2009 Författaren Tom Clancys rollfigur Jack Ryan ska återlanseras på bioduken. Favorit att spela honom är Chris Pine, skriver branschtidningen Variety. Enligt tidningen förhandlar Pine just nu med Paramount. Om allt går i lås blir han den fjärde skådespelaren som gestaltar den hårde CIA-agenten. Tidigare har Alec Baldwin, Harrison Ford och Ben Affleck spelat Ryan. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 17, 2009 Report Share Posted October 17, 2009 hm står inget om vilken av tom clancys böcker det rör sig om. Men jag är övertygad om att Pine skulle bli en utmärkt Ryan och clancys böcker blir alltid bra filmer. Dessvärre lär det nog aldrig bli film av hans bästa bok, Röd Storm. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted October 17, 2009 Report Share Posted October 17, 2009 Zzzzzzzznark. Försökte plåga mig igenom Röd Oktober och jösses, efter sjuttifnutton ping tröttnade jag och slutade läsa. Snacka om meningslös smörja. Har sett några ryan-filmer utan att veta att det var just Ryan och har sågat allihop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 17, 2009 Report Share Posted October 17, 2009 Hm jag tror inte att jag gillar dig... rofl Ta bara en line som: "Han sa att det var mycket här som inte reagerade väl med kulor... JAG till exempel!" J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts