ElfQueen 0 Rapportera inlägg Postad 30 November, 2009 Jag fick detta då jag skulle kolla upp ett personligt meddelande, men jag hittar inte enns personen i Medlemslistorna, så jag undrar om vedebörande har stängt ner sit konto eller nått ? [#10229] Vi kunde inte fastställa vilket meddelande du försökte visa. :blink: //ElfQueen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
commander ricochet 0 Rapportera inlägg Postad 30 November, 2009 Jag fick detta då jag skulle kolla upp ett personligt meddelande, men jag hittar inte enns personen i Medlemslistorna, så jag undrar om vedebörande har stängt ner sit konto eller nått ? [#10229] Vi kunde inte fastställa vilket meddelande du försökte visa. :blink: //ElfQueen PM:a sådant till Jocke så kan han kanske reda ut det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke 7 Rapportera inlägg Postad 30 November, 2009 För att kunna svara på det så behöver jag veta namnet på medlemmen som skickade PM:et. Skicka det gärna till mig via PM så kan jag kolla på det noggrannare. Kan tänka mig att det PM:et du försökte visa har tagits bort eller liknande och därför får du ett felmeddelande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser