TOS lover Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 En TOS phaser som jag köpte för ett par år sedan på science-fiction bokhandeln i Stockholm. Detaljrik sak i plast med vridbara och tryckbara knappar. Den har tre inställningar (stun...kill, vaporize & self destruct!) och ger ifrån sig ljud och ljus. Den lilla "phasern" går att ta loss och eftersom batterierna sitter i denna så fungerar den utan "phaser II". Yotube video (låg kvalité på ljud och bild). Den är nog inte värd mer än 200-300 kronor, passar bra att ha till uniformen eller bara som ball leksak :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Nu skrämde du slag på mig, trodde det var ännu en Master Replica du ville bli av med, då hade jag köpt den av dig direkt. Den phasern du säljer har jag dock redan i min samling, tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts