Nyhet Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 (edited) Star Trek Online har nyligen annonserat att man söker hjälp med att namnge tre helt nya rymdskeppsklasser som skall representera 2400-talets Federationsdesign. Allt du behöver göra är att namnge valfritt antal av dem. Studera konstruktionen och försök hitta ett passande namn. Gå till Källa för vidare instruktioner. Vinnarna kommer att publiceras 8/1-2010. Var och en av dessa kommer att få en poster med sina namngivna skepp och en kopia av lyxversionen av spelet. De av vinnarna föreslagna namnen kommer att användas i spelet. (Jag har själv föreslagit Archhammer för den tunga kryssaren) I tur och ordning för bilderna nedan gäller att de är av följande klasser: tung kryssare, lätt eskortkryssare och tungt forskningsskepp [Klicka på bilderna för förstoringar] Källa [ Till originalnyheten ] Edited January 2, 2010 by Mikael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Bildlänkarna fungerar inte till bild 2 och 3, varken på huvudsidan, eller på forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 (edited) Bildlänkarna fungerar inte till bild 2 och 3, varken på huvudsidan, eller på forumet. Det är fixat Mr. Trek, jag hade angett fel bildnamn. Men varför julsläden kommer med förstår jag inte (det kanske är jultomten som har gjort en kupp ). Jocke är underrättad! Edited January 1, 2010 by Fleetadmiral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts