Gå till innehåll
Nyhet

Shatner skämtade på OS-avslutningen

Rekommenderade inlägg

Vinter-OS i Vancouver är slut. En av dem som underhöll på avslutningsceremonien var William Shatner.

Shatner höll ett kort och skämtsamt tal där berättade varför han är stolt över att vara kanadensare. Se ett kort klipp här.

William Shatner är ursprungligen från Montreal, men flyttade till USA på 50-talet för att spela teater på Broadway.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Coolt. Synd att Shatner inte är med så ofta i rena kanadensiska produktioner. De brukar vara ganska bra. Speciellt gillar jag filmerna "The Cube" och "Last Night".

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det var han? Och jag som satt och undrade om Shattner är ett vanligt namn i Kanada eftersom han heter samma sak som Kirk. :knäpp: Men jösses vad han har förändrats!

Och kul att få se "Tillbaka till framtiden" Fox igen! Det kändes minst sagt konstigt eftersom jag var helt säker på att han hade avlidit för ett tiotal år sedan eller så. Hmm mysko, det var ingen look alike, va? :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha, du har ingen bra koll på media va? :w00t: Shatner har sett ut som han gör väldigt länge nu, har du aldrig sett honom i t. ex Boston Legal? Om inte rekommenderar jag den serien varmt, bland det bästa som gjorts på år och dar.

Michael J. Fox har förhoppningsvis tillräckligt många år kvar i livet för att kunna uppleva dagen då forskarna kommer på ett botemedel mot Parkinson

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Man kanske skulle testa Boston legal. Enda abret är att det är ett "legal drama" och jag brukar inte tycka om att kolla på rättegångar och tråkigt advokatssnack. Jag hade funderingar på att se den, just för att Shatner är med, men det blev inte så.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Då kan jag nog glädja dig med att det är väldigt lite drama i serien, och väldigt lite typiskt advokatsnack i stil med "Advokaterna" som går på 4:an (även fast detta är en spin-off på just Advokaterna och att både huvudpersonerna Denny Crane & Alan Shore medverkade i seriens sista säsong). Det är en väldigt annorlunda serie med mycket snabb humor som jag tror du skulle uppskatta. Alan Shore och Denny Crane är den härligaste duon sedan Kirk och Spock, skulle jag nästan kunna säga.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Låter som att min nyhetstjänst har falerat något *Ser att den är inställd på Cats* ;) :visslar: Jag hade för mig att Fox slutade i "huset fullt" för att han avled men då var det för att han fick Parkinson då. Hm han kanske kan spela någon som fått parkinson? :blink: J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Huset Fullt? :blink: Du menar inte Fem I Familjen AKA Family Ties som tog slut 1989? Han tog farväl av en annan komediserie, Spin City, år 2000 för att spendera mer tid åt sjukdomen men har varit med i massor av serier & annat efter det. Scrubs och Boston Legal bland annat. Han fick diagnosen Parkinson år 1990.

Redigerad av The Holy Three

Dela detta inlägg

Länk till inlägg