Gå till innehåll
Lillis

Söker resesällskap till London Film & Comic Con 2010

Rekommenderade inlägg

Jag söker resesällskap till London Film & Comic Con 2010, lördag 17 juli och söndag 18 juli. Någon som funderar åka? William Shatner kommer dit och massor av andra!

Ryan Air är nog det billigaste, och så kan man leta efter billigt hotell. Lämpligast är nog hotell fredag till lördag och lördag till söndag. Conventet är lördag till söndag, så fredagen kan vara resdag dit samt gå runt lite i London. Beroende på när flyg går hem kanske man måste ha hotell söndag till måndag, om det inte går sent flyg söndag kväll. Jag vet inte när konventet slutar på söndagen...

http://www.londonfilmandcomiccon.com/

Eposta mig: stefan-akesson@telia.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vet inte exakt vad du menar med just "resesällskap". Mina biljetter och hotell är redan bokade, men jag tar gärna några öl med dig på någon bar efter mässan på lördagen, på fredagen lär jag bara sova så fort jag kommit dit då jag kommer ha jobbat en halv dag och vill ladda upp inför träffen med Shatner. På söndag eftermiddag/måndag för & eftermiddag ska jag och min vän förmodligen gå runt lite i London, du får gärna hänga på oss då också :)

Skulle du ta med dig din son?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har mina epostadresser lite överallt på internet. Så det är inga problem, låt den vara kvar. stefan-akesson@telia.com, info@switchevents.com, info@dolessdistribution.com, lillis@switchevents.com etc är några av de adresser jag använder.

Jag letar efter någon att flyga med och bo på samma hotell, och traska runt lite med.

Jag åker ensam, om jag nu åker. Är jättedålig på att fixa hotell sj??lv...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har nu flygbiljetter och biljetter till konventet :-)

Jag brukar inte jaga autografer eller fota mig med andra (såvida dom inte frågar mig... ;-) men nu tänkte jag vara lite nördig:

- An audience with William Shatner

- Katie Sackhoff Photo Shoot (Starbuck i BSG, Dana Walsh i 24)

- William Shatner Photo Shoot

- Jonathan Frakes Photo Shoot

Då täcker man i alla fall in TOS, TNG och BSG.

Mer har jag inte råd till.

Nu är det bara hotell som fattas... Fick med mig min sambo, och hon är nog med på konventet på söndagen, och ska på tisdagen resa iväg vidare till bekanta i England. Jag åker hem på tisdagen.

Någon annan här som funderar åka? Det är inte försent ännu... och kanske man kan dela fler på hotellrum och få ner kostnaderna.

http://www.londonfilmandcomiccon.com/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu