Dukieee Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Inte varit medlem och redan skapat en topic, men vill så gärna ha ett svar på detta Någon som vet var man kan köpa Tuvok's meditations lampa? Alltså denna: Skulle så gärna vilja ha en sådan när jag mediterar Och om detta är på fel ställe så ber jag om ursäkt och hoppas ni kan flytta den till rätt avdelning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Jag flyttade det till Quarks då det känns som köp och sälj avdelningen för mig. Välkommen till forumet! Jag hoppas även att du får tag i din lampa, om inte annat så borde det väl inte vara så svårt för en händig person att bygga en? J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dukieee Posted August 15, 2010 Author Report Share Posted August 15, 2010 Tack så mycket =) Önskar att jag vore händig så jag kunde göra en själv, den är riktigt fin tycker jag =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soval Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 (edited) Jag har faktiskt sett liknande lampor när jag varit i Syrien, Libanon och Marocko. Om det inte måste vara star trek props så skulle jag om jag var du kolla upp typ marockanska butiker och liknande. Edited November 23, 2010 by Soval Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zendrah Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 Fick du tag i nån lampa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 Personen i fråga har inte varit aktiv i forumet på ett år så det är föga troligt att du får svar. Ett pm kanske är bättre? J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zendrah Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 Oki! Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts