Tribble Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 Såg igår på Star Wars liknande filmen Battle Beyond the Stars från 1980! Tyckte filmen var bra, älskar sådana här filmer som kanske inte har så hög budget men skapar något bra utav det ialla fall! Ord som tractor beam och även warp om jag inte hörde fel fanns med i filmen, tyckte även musiken lät lite som Star Trek ! Så denna film rekommenderar jag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 Jag tror att jag sett denna film för länge sedan men är inte säker. Ska kolla med kompisarna om någon har den på dvd. Tack för tipset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Nu har jag sett filmen och den är väl inte riktigt vad jag skulle kalla bra. Den är ok. Jag kontrar med The Last Starfighter, som jag tycker är lite bättre. Kolla efter Wil Wheaton som har en liten obetydlig roll i filmen. I ungefär 4 sekunder tror jag att han är med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Den gamla klassikern, måste vara jag vet inte hur många år sedan jag såg den. Kanske något för en trekdag? J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Cinemassacres Mike gjorde en riktigt bra videorecension av den här filmen för ett par veckor sedan. Kolla in den! http://cinemassacre.com/2012/02/27/battle-beyond-the-stars-1980/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts