The Holy Three Posted October 3, 2010 Report Posted October 3, 2010 Tänkte att jag kunde tipsa er samlare om denna bok, skriven av Steve Kelley. Boken behandlar samlarsaker till originalserien som släppts under de senaste 40 åren. Det är en väldigt grundlig bok med mycket bilder och info om de olika föremålen, samt även en uppskattad prisguide på vad sakerna är värda. Själv fick jag boken signerad av författaren själv, som jag har haft kontakt med: Rekommenderas till både nya samlare och de som höllt på ett längre tag. Quote
The Holy Three Posted October 4, 2010 Author Report Posted October 4, 2010 Har även skrivit en liten recension av boken som precis blivit upplagd på databasen, för de som är intresserade: http://www.startrekdb.se/litteratur/litteratur.php?litteratur=924 Quote
RoLaren Posted November 30, 2010 Report Posted November 30, 2010 Den fanns på scifimässan för 99 kr har jag för mig. Köpte inte den då den var tryckt 2008. Vill ha en nyare bok. Quote
The Holy Three Posted November 30, 2010 Author Report Posted November 30, 2010 Tror du får det svårt att hitta en bok som är mer up-to-date. Kan ha fel, men jag tror inte att det finns collector guides böcker till Star Trek som kommer ut årligen. Quote
Recommended Posts