Gå till innehåll

Forumets historia


Rekommenderade inlägg

Forumet öppnade för första gången sina dörrar den 23/4 2000 och drevs då med UltraBoard 2000, forumet var sedan nere under en tid då jag designade om stvoyager.nu, men var åter tillbaka den 8/11 2000, men då med Ikonboard och på Ikonboard gick forumet under en längre tid tills vi nyligen bytte till Invision Board.

Anledningen till att jag fick för mig att skapa detta forum var att jag tyckte inte att det fanns något bra svenskt ställe där man kunde diskutera Star Trek på den tiden (jag tycker fortfarande att det inte finns några fler sådana ställen). Sen så skapade jag ju oxå forumet för att dra in fler besökare till sidan och det har det verkligen hjälpt till med :)

Jag är väldigt glad och possitvit överaskad över hur bra det har gått med forumet, jag kunde aldrig drömma om att så många Trekkers skulle besöka forumet när det öppnades för en sådär 2 år sedan, med så trevlig stämmning och bra diskussioner, jag är överlycklig :D

Jag vill även passa på att tacka alla som har hjälpt till med sidorna genom åren, utan er hjälp så skulle sidorna aldrig ha blivit så här bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det inte redan ett sådant här ämne, som heter ngt i stil med "det första inlägget"?

Annars undrar jag, hur många användare fanns det från början, och hur lång tid tog det innan det drog igång ordentligt, som det är idag med massor av användare som skriver hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...