Nyhet Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 (edited) Om Tim Russ (Tuvok) var regissör och producent för Star Trek skulle han göra en film i en parallell tidslinje. Huvudrollsinnehavarna skulle komma från The Next Generation, Voyager och Deep Space Nine. Det berättar han för IndyStar.com. -Jag skulle vilja göra en parallell tidslinje-film, gå framåt, inte bakåt. Jag skulle ta med ett antal figurer från varje serie. Det skulle jag föredra framför en prequel. På det sättet skulle man kunna ha med figurer från Next Generation som Patrick Stewart och Kate Mulgrew från Voyager. Sedan skulle jag ha med andra figurer från Voyager och Deep Space Nine. Vilken som helst av figurerna från serierna skulle fansen älska. De har alla sina favoriter. Det har jag verkligen lärt mig. ÿEnligt Russ finns det också folk i Hollywood som försöker sälja in en ny Star Trek-serie och andra Star Trek-relaterade projekt. En av dem är en före detta Star Trek-skådespelare, men vem det är ville Russ inte avslöja. Om det blir en ny serie skulle han kunna tänka sig att vara med i den. -Det beror på vilken sorts roll det är. Det är säkert möjligt att om jag erbjöds en roll att jag skulle tänka på det med tanke på att det är ett jobb...jag har inga stora projekt just nu. Källa [ Till originalnyheten ] Edited April 18, 2011 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Det låter inte troligt att detta blir av men iden är god och man kan ju alltid hoppas...och drömma! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 Han kanske kan göra en serie om Tids polisen? De gillar ju att åka runt i olika tidsåldrar och kolla upp saker. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts