Jump to content

Star Trek har nu en egen radiokanal på webben

Nyhet

Recommended Posts

Star Trek är nu inte bara en tv-serie, utan också nu en radiokanal. På Startrekradio.com kan du höra program om Star Trek sju dagar i veckan.

I programutbudet finns allt från intervjuer, musik till program om Star Trek Online. Några godbitar ur tidigare sändningar är intervjuer med Gene Roddenberrys son Rod samt Simon Pegg som spelade Scotty i Star Trek-filmen. Lyssna här.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Har lyssnat en del och det är en hel del bra saker här. Intervjun med Rod Roddenberry var väldigt bra och det är lite kul att höra programledarna prata Trek medan de spelar musik i andra program. Det verkar också som trekkers från hela världen är programledare. Jag har hört folk från England, Serbien, USA osv leda programmen.

• 2 weeks later...

Hey. I am the owner of Star Trek Radio. Thank you for your kind comments. If anyone here would like to be a DJ, please let me know! You could do your show in Swedish if you do not speak English!

Google Translation

Hej. Jag är ägare av Star Trek Radio. Tack för era vänliga kommentarer. Om någon här skulle vilja vara en DJ, tala om för mig! Du kan göra din show på svenska om du inte talar engelska!

• Create New...