Gå till innehåll
AlmostHuman

Scandinavian Sci-Fi, Game & Film Convention

Rekommenderade inlägg

Stephen Lang

Maud Adams

Michael Winslow

Richard Bonehill

Guy Siner

Christina Lindberg

http://www.scifiworld.se/index_M2011.html

Stephen Lang är väl helt ny? Kanske även Richard Bonehill när jag tänker efter.

Inga gäster som motiverar en resa ner till Malmö, vilket var väntat. Men det kan vara bra att starta en tråd på forumet utifall det finns intresse av Trekkers här att ordna någon aktivitet och träff.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag slår vad om att Isberg gick ut med nyheten om att Stephen Lang skulle komma innan kontraktet ens var påskrivet och sedan så drog sig Stephen ur för att han inte ville, fick för dåligt betalt eller för att han ska göra något som är mer viktigt.

Billy Dee Williams och Linda Blair är istället nya gäster. Jag tror inte att någon av dom har varit gäster tidigare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Okej, jag missade visst det. :) Men bättre att hon kommer än någon som har varit där 5 gånger tidigare.

Jag har en vän som ska dit och det ska bli intressant att se vad han tycker om Billy Dee Williams. Alla som jag har pratat med säger att han alltid är så otrevlig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jaså? Får alltid känslan av att han skulle vara väldigt trevlig. Verkar skön som person då han oftast spelar såna i filmer/serier.

Hade kunnat ta en autograf av honom på min Chiefs DVD, men knappast värt att åka ändå dit ner för.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu