Nyhet Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Garrett Wang (Kim) hade velat att det sista Voyageravsnittet, Endgame, hade fortsatt i en biofilm. -Om jag hade styrt Star Trek: Voyager, skulle jag gjort första timmen precis som den var och sedan i den andra timmen avslutat med texten: "Fortsättning följer på en bioduk nära dig. Sedan hade jag gjort en två timmar lång biofilm, säger han till Startrek.com. Dessutom är han kritisk mot hur producenten Rick Berman ledde tv-serien. Särskilt när det gäller hur de mänskliga rollfigurerna skulle porträtteras. - Berman informerade oss att han förväntade sig att alla skådespelare som spelade människor skulle följa hans påbud. Han sa att vi skulle hålla tillbaka våra figurer. Han ville att vi skulle säga våra repliker som vi var militärer - och följaktligen utan känslor - så långt detta var möjligt, eftersom detta, enligt honom, var det enda sättet att få utomjordingarna att framstå som verkliga. Min första tanke var: "Det är fel! Vad sjutton talar Berman om? Drev han med oss? De mänskliga rollfiguerna borde inte vara tvungna att dämpa sina känslor. Vi är människor, inte androider!" Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmostHuman Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Det är ju inte första gången som Garrett Wang framför kritik mot Berman eller övriga delar av Star Trek: Voyager produktionen. På sätt och vis kan jag hålla med honom på en del punkter, men samtidigt upplever jag att han bara är bitter för att han inte fick som han ville då han lade fram synpunkter, önskemål och åsikter. Kanske dags att gå vidare nu Garrett? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts