Gå till innehåll
Nyhet

Bryan Fuller hoppas på ny Star Trek-serie efter nästa film

Rekommenderade inlägg

Voyagermanusförfattaren Bryan Fuller hoppas att han och regissören Bryan Singer kan börja arbeta med JJ Abrams efter Star Trek 12 har haft premiär nästa år. För att tillsammans skapa en ny Star Trek-serie.

-Bryan och jag är stora trekkers och har diskuterat vad vi skulle göra, och vi skulle älska att få göra det. Men inget kommer att h??nda officiellt förrän efter nästa film släpps. Och jag är säker på att JJ Abrams kommer att vara inblandad. Han är Star Treks väktare just nu, säger Fuller till EW.com.

Bryan Fuller har tidigare talat om att han vill göra en ny serie i originalseriens anda, medan Singer har varit inblandad i idéer för en serie som skulle utspelas efter Nemesis, men med en Federation som fallit samman.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Redigerad av Nyhet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tror en serie kommer först efter en tredje film förutsatt att de alla är succéer. Den kommer garanterat hålla sig i den nya tidslinjen, men med en ny besättning. För att glida på filmerna lär den ta vid där den sista filmen slutar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är väl det troligaste. Sedan beror det som sagt på hur filmerna går. Blir nästa film ingen kassasuccé kanske det inte blir någon trea eller serie alls.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Svårt att tänka sig att 2an inte blir någon succe med tanke på att 1an fick sådana betyg.. särskilt också eftersom att det lovas så mycket mer med denna. Men jag måste säga att jag hellre ser en serie som utspelar sig efter Nemesis.. är inget fan av paralella universum. Vet någon vad Jonathan Frakes håller på med nuförtiden?

Redigerad av Star-3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den blir förhoppningsvis en succé. Samtidigt är pressen större på att prestera något ännu bättre, typ som The Dark Knight överträffade Batman Begins. Mycket kommer att avgöras av filmens kvalitet.

Frakes arbetar främst som regissör för avsnitt i tv-serier. Hans skådespelarroller de senaste åren har inte varit stora. Kolla på IMDB för mer info.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu