Nyhet Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 Bill Murray kommer inte att vara med i den tredje Ghostbustersfilmen. Det berättar Dan Aykroyd, skriver Aftonbladet. Aykroyd säger enligt tidningen: -Jag skulle föredra att han var med, men just nu är han inte det och vi måste gå vidare. Det är dags att göra den tredje filmen. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 Filmen har ju varit av och på hur länge som helst nu. Blir visst en patetisk "pass the torch" film till ett nytt gäng, som man befarat. Nej tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Jag läste någonstans att när Murray fick manuset så rev han sönder det. Och ha sa någonstans att ingen vill se gamla gubbar jaga spöken. Jag säger att det är inte upp till honom att avgöra det ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Tvivlar på att det är sant. Han har varit öppen för idén om manuset är tillräckligt bra, så att han skulle riva sönder det så fort han fick manuset skulle vara konstigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 Well då var den sidan/nyheten där jag läste det helt enkelt osann. Dom kan ju ha menat att detta hände längre tillbaka i tiden och det var ett annat manus. Ingen aning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 Då finns det ingen anledning att se filmen längre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts