Captain Ødegård Posted January 2, 2003 Report Share Posted January 2, 2003 Hei alle sammen! er ny her i forumet, er norsk så jeg håper det er greit jeg skriver norsk. har ikke vært innom her før men pleien å være på en liknende norsk side, www.startreknorge.com der er det et likt forum med litt andre spesifikasjener, f.eks ranking. når man skriver flere innlegg, får man høyere rank (lieutanant, commander, captain, fllet captain, commodore, og til slutt 2, 3, 4 og 5 stjerners admiral). har ikke sett noe slikt her ennå så jeg tenkte dere kunne stikke innom en tur. det er alltids plass til flere medlemmer. vårt forum har flere kategorier, men ikke så mange innlegg (10% av det dere har tror jeg, 15000/1500). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 3, 2003 Report Share Posted January 3, 2003 Hej och välkommen! Det är nog OK att skriva på norska. Huvudspråket är svenska, så engelska har inte godkänts, men eftersom norskan är så lik svenskan bör det nog inte vara något problem. Vi diskuterar frågan om olika grader på forumet i en annan diskussion, så jag stänger därför detta ämne och hänvisar till den andra för vidare diskussion om graderna. Tack för länktipset om www.startreknorge.com. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts