Nyhet Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 (edited) Igår visade JJ Abrams den nio minuter långa förhandstitten ur Star Trek Into Darkness för en utvald skara pressfolk i USA. Den visade två scener ur filmen, men avslöjade väldigt lite om handlingen, skriver Trekmovie.com. Nedanstående text innehåller inga egentliga spoilers. Trekmovie.com skriver följande: "Jag var imponerad av vad jag såg på två sätt. För det första så såg det bättre ut än något vi sett i Trek förut. De flesta av de nio minuterna var filmade med imax-kameror och att se det i imax-3d är fantastiskt. Kvaliteten på filmen är lika bra som i The Dark Knight Rises. Några av scenerna visade också 3d-effekterna. De var inte överdrivna, men visade verkligen den utomjordiska planet som besättningen besökte som om man var där på plats. Det andra är att förhandstitten visade upp att detta är gjort med en större budget än något annat i Star Trek. Till och med jämfört med den senaste filmen så ser det mycket bättre ut." De två scenerna visade en scen med Benedict Cumberbatch som filmens skurk, som fortfarande förblir okänd. Samt en scen med Enterprisebesättningen på en fjärran värld. Enligt Trekmovie.com kändes det som om en öppningssekvens ur en James Bond-film, det vill säga actionfyllt och spännande. Det är dock möjligt att mer information kommer att komma ut när förhandstitten börjar visas på imax-biografer nästa vecka världen över, eftersom Abrams bad de som var där att inte avslöja alltför mycket för att inte förstöra upplevelsen för de som ska gå och se den. Källa [ Till originalnyheten ] Edited December 10, 2012 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Det finns längre beskrivningar om de två inledande scenerna ur filmen om man söker runt på nätet. Jag kan i all fall säga att det verkar mycket lovande när man läser. En beskrivning är att Kirk och companies första framträdande i filmen är som hämtat i en Indiana Jones-film, dvs mycket liv och rörelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts