Nyhet Posted January 22, 2013 Report Share Posted January 22, 2013 (edited) Serietidningen Star Trek: Countdown to Darkness första nummer släpps denna veckan. Trekmovie.coms recension är mycket positiv för serien som kommer att berätta bakgrundshistorien för Star Trek Into Darkness. Trekmovie uppskattar både manus och hur den är tecknad. Handlingen tar vid där den förra filmen slutade, men det är oklart hur det första numret hänger ihop med den kommande filmen. Det dyker dock upp en figur från TAS i första numret. Kapten Robert April som var Enterprise första kapten. Det har spekulerats om att Into Darkness-skurken John Harrison egentligen är April. Källa [ Till originalnyheten ] Edited January 22, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted January 22, 2013 Report Share Posted January 22, 2013 Ser spännande ut. Förra gångens upptrappningsserier var faktiskt riktigt bra. Jag hade inte läst serier på evigheter men nu fortsätter jag sedan jag började med Spock reflections. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 22, 2013 Report Share Posted January 22, 2013 Blir ett givet köp av samtliga när alla nummer hunnit släppas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts