Nyhet Posted April 30, 2013 Report Share Posted April 30, 2013 (edited) Den tredje säsongen av TNG på Blu-ray har precis släppts, men nu annonserar CBS Home Entertainment att den fjärde säsongen inte är långt borta. Enligt planerna kommer den att ges ut den 30 juli i år. Precis som tidigare säsonger är den fjärde säsongen i 1080p högupplösning och bild- och ljudförbättrad av Modern Video och CBS Digital. Ljudformatet är Dolby Surround 7.1. Du kan se den första promon för den fjärde säsongen här. Källa [ Till originalnyheten ] Edited April 30, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 30, 2013 Report Share Posted April 30, 2013 Nu går det verkligen undan! Hela serien kommer vara släppt innan jag hinner köpa första säsongen känns det nästan som. Men det är bra att dom släpper säsongerna i den här takten, förhoppningsvis börjar dom med DS9 eller VOY när TNG:s 7 säsonger är släppta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 30, 2013 Report Share Posted April 30, 2013 Säs 3 släpps inte förrän 8 maj i Sverige. Undrar när säs 4 släpps här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted May 4, 2013 Report Share Posted May 4, 2013 På förra helgens Star Treff var ett av TNG avsnitten remastrat. Jag var verkligen imponerad. Fantastiskt fin bild. Man kände en enorm skillnad när nästa TNG avsnitt inte var remastrat. Det såg enormt fult ut. De har verkligen gjort ett fantastiskt jobb. Jag hoppas verkligen att de gör DS9. För även om den ser bättre ut än TNG i originalform så har den ingem chans mot detta. Det vore fantastiskt att få se sin favoritserie i sådan här kvalité. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts