Nyhet Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Trots många strålande recensioner går biljettförsäljningen för Star Trek Into Darkness segt i stora delar av Sverige. Detsamma kan inte sägas för Tyskland, där den nya filmen är "die neue Nummer 1 der Kinocharts!" Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Mycket kul! Star Trek gick sämre än TNG-filmerna i Tyskland så vi får hoppas på stor förbättring. Dock tror jag att Into Darkness kommer att bli etta på de flesta listor runt om i Europa. I Sverige är det garanterat. Det var ganska mycket folk, säkert var nästan en fjärdedel av salongen fylld när jag såg den klockan 12.00 på Bergakungen i Göteborg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 18:15 föreställningen i Linköping var nog halvfylld som bäst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 11, 2013 Report Share Posted May 11, 2013 (edited) Jag undrar dock om en stor anledning till Into Darkness inte fyller så många salonger är för att den går upp på så många dukar. I Göteborg är det nio nu under premiärhelgen. Så det finns gott om tillfällen att se filmen. Men det är klart det är inte Avatar- eller Sagan om ringen- intresse heller med utsålda salonger under flera dagar. Edited May 11, 2013 by Aike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts