The Holy Three Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Nu ryker lite fler dubletter ur samlingen.Star Trek: The Motion Picture 3-disc La-La Land Records, limiterad till 10 000 exemplar: Genomlyssnad en gång och i nyskick. Skiva två har en liten repa. Köparen får även en återförseglingsbar plastficka till boxen. Säljes för 200kr. Säljer även:Volym Två av Crescendos TOS soundtrack, med musik från Doomsday Machine och Amok Time Star Trek: The Motion Picture, originalsläppet Star Trek II: The Wrath of Khan Dessa skivor är mer eller mindre felfria, hittade inga repor när jag undersökte dom. Tänkte mig 50 kr styck för dessa. Om någon köper samtliga fyra soundtracks slänger jag med följande actionfigur i paketet: Det är en av de dyraste och mest sällsynta Star Trek figurerna som släpptes av Art Asylum. Såldes endast under Canada Fan Expo år 2006 och är av Captain Kirk från pilotavsnittet Where No Man Has Gone Before. Det gjordes endast 1000 ex av denna figur. Kommer komplett med alla tillbehör. Om soundtracken får olika köpare men någon ändå vill ha figuren kan vi säkert komma överens om något. För er som gärna har kvar era figurer i förpackningen har jag även ovannämnda figur i sin originalförpackning: Har två mindre tryckskador i nedre hörnen, men annars i bra skick. Den här tänkte jag mig 150 kr för. Skriv i tråden eller skicka mig ett PM vid intresse. Tråden uppdateras så fort något har sålts. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted June 5, 2013 Report Share Posted June 5, 2013 Pm skickat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 5, 2013 Author Report Share Posted June 5, 2013 PM svarat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 6, 2013 Author Report Share Posted June 6, 2013 De tre soundtracken för 50 kr styck samt den inplastade actionfiguren är sålda. Om någon vill ha TMP 3-discaren så får personen även den lösa figuren utan extra kostnad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 23, 2013 Author Report Share Posted June 23, 2013 TMP 3-discaren och figuren är nu sålda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts