Nyhet Posted July 20, 2013 Report Share Posted July 20, 2013 (edited) Zachary Quinto är singel igen. Relationen med Glee-stjärnan Jonathan Groff är över, skriver Channel24.co.za. Uppbrottet beror på att de har svårt att träffa varandra på grund av att deras olika skådespelaruppdrag runt om i USA. Matt Smith, som fram till i våras spelade den elfte inkarnationen av Doktorn i Doctor Who, vill gärna vara med i Star Trek. "Jag älskar Star Trek och jag älskar JJ Abrams. Vad den mannen kan göra med en skakande filmkamera är fantastiskt!" Det skriver Radio Times. Trycket för biljetter för Star Trek Into Darknss Live in Concert är enormt. Därför kommer det att bli ytterligare två föreställningar i Royal Albert Hall nästa år. Den 31 maj 2014 hålls en matinée- respektive en kvällsföreställning, skriver Hollywoodnews.com. Från början var det bara planerat med en föreställning den 30 maj. Comic Con i San Diego pågår för fullt. Vi bjuder här på en bild från Aftonbladets utsände bloggare där Star Trek möter Playboy. Källa Källa 2 Källa 3 [ Till originalnyheten ] Edited August 9, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjorn98009_91 Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 Matt Smith ska det stå och han spelar "The Doctor" i Doctor Who. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 Matt Smith ska det stå och han spelar "The Doctor" i Doctor Who. Right you are; artikel uppdaterad! Lite småjobbigt att prata om karaktären på svenska, men körde på samma spår som svenska Wikipedia och kallade honom "Doktorn". Jag kollar själv på sjätte säsongen av den nya serien, och börjar verkligen tycka om Smith, trots att jag var väldigt skeptisk till en början. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjorn98009_91 Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 Ditto. Var också väldigt skeptisk, men som alltid växter de nya skådisarna på en. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts