RoLaren Posted January 9, 2014 Report Share Posted January 9, 2014 (edited) London Film and Comiccon 11-13 juli Trekgäster: Diana Muldaur Terry Ferrell Dina Meyer Ken Marshall andra intressanta gäster: Stan Lee Mer info: http://www.londonfilmandcomiccon.com/ Jag har planer på att åka. Någon mer som ska åka? Edited January 30, 2014 by RoLaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 Blir nog en tripp i år igen som det ser ut just nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 10, 2014 Author Report Share Posted January 10, 2014 Det är sista gången Stan Lee tar sig till Europa så jag var tvungen att boka helt enkelt. Jag läste mycket serietidningar på 70-, 80- och början av 90-talet. Sedan tog filmintresset över. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 23, 2014 Author Report Share Posted January 23, 2014 Nu är sommarsemestern fixad. Det blir London Film och Comiccon för min del. Vi är 3 st från Sthlm Trekkers som åker. Kan bli fler. Vi åker fre 11/7 kl 7.05 och åker hem mån14/11 kl 19.45. Flyger med Norwegian. Vi har bokat rum på Best Western Burns. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 23, 2014 Report Share Posted January 23, 2014 Det är sista gången Stan Lee tar sig till Europa så jag var tvungen att boka helt enkelt. Jag läste mycket serietidningar på 70-, 80- och början av 90-talet. Sedan tog filmintresset över. Min vän träffade honom i London för två år sedan, tror dom skrev något liknande, att det var sista gången han skulle vara i England för en mässa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted January 24, 2014 Report Share Posted January 24, 2014 (edited) Såg att Monty Python körde sin show ungefär samma datum som LFCC. Ska se om man kanske kan få tag i biljetter dit också. Edited January 24, 2014 by ghost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 24, 2014 Author Report Share Posted January 24, 2014 (edited) TH3: Han är 91 år. Frågan är hur länge han orkar. Ghost:: Då får du nog vara ute i god tid. Edited January 24, 2014 by RoLaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 TH3: Han är 91 år. Frågan är hur länge han orkar. Ghost:: Då får du nog vara ute i god tid. Jo, sannolikheten att det blir hans sista gång i år, två år senare, är ju större med tanke på åldern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 30, 2014 Author Report Share Posted January 30, 2014 Ny Star Trek gäst är Ken Marshall, som spelade Eddington i DS9. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 Har fått alla biljetterna via posten nu, inkl. de till Monty Pyton Live. Ser nog fram mot det senare eventet lite mer än LFCC (trots Stan Lee). Det ser ut att bli en riktig trevlig resa i år. Tänkte försöka planerar in att ta en dagstripp till Cardiff också för att besöka The Doctor Who Experience. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts