Gå till innehåll
MoooRG

Enterprise säljes

Rekommenderade inlägg

Hej. Det går tydligen inte att ladda upp bilder här men jag har iaf en gammal plåtleksak från 70-talet som jag vill sälja. Leksaken är en vitlackad enterprise med ett litet rött skepp till. Kan maila eller smsa bilder om det är någon som är intresserad. Fick den värderad på sci-fi mässan till 250-300euro men är i behov av pengar så stirra er inte blinda på det.

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det låter som Dinkys släpp av Enterprise, från 70-talet som du nämner. Om det är den du har så ska det även finnas små torpeder till den i samma färg som skeppet. Ingår dessa? Ingår originalkartongen?

Ett skepp med kartong där båda är i bra skick är enligt min samlarguide värd runt 125 dollar, är dom i mindre bra skick är det värt runt 100 dollar. Du kan lätt ladda upp bilder här och sedan länka på forumet på några klick: http://tinypic.com/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan fixa bilder på fredag när jag är i flyttlådorna och rotar. Någon sa nått om corgi 1974? Ingen låda till dock. Minns raketerna men vet inte om jag kan hitta dem.

Skickas från min iPhone via Tapatalkqasemy3a.jpg

Redigerad av MoooRG

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har inte kunnat hitta något om en Corgi Enterprise från 70-talet, närmaste jag kom var några mindre skepp som släpptes i samband med Wrath of Khan. Är ganska säker på att det är Dinky Toys skeppet du har i din ägo. Skrev dock lite tokigt i mitt tidigare inlägg, torpederna ska vara i gul färg, inte vit som skeppet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok. Tack. Ska se om jag hittar några torpeder. Ska kolla vad det står på stämpeln också.

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är en Dinky. Jag har en sådan. Tror knappast att du kan få 200-300 euro för den. 200-300 kr kanske. Är den mint in box så får mer för den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu