Facepalm Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 (edited) Japp, länge sen jag loggade in. Nyss spelade jag om Elite Force II, tänker det nog dags att bidra liten till forumet. Såååå vad ska jag skicka? Dålig spelare mig själv så inga guider till EF2. Orka och kan inte göra nåt meningsful själv så jag letade i dator ett tag, såg de här bilder som jag har hittat för gud/Allah/Brahma/flygande spgetti vet hur länge sen. Kanske ointressant eller stötande men japp, here we go. BIlder kommer från pixiv(japansk devianart), jag vet inte vilka konstnärer gjort det, men applåd till er. ((((((((All pictures belongs to their respective owener and pixiv.net. Credits to the talented artists on pixiv, I do not own any of the pictures. 39 ありがとうございます)))))) Edited July 9, 2014 by Facepalm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted July 12, 2014 Report Share Posted July 12, 2014 Välkommen tillbaka På tal om Star Trek och japansk konst så finns det en japan på Instagram som kallar sig chaDQI och är helt grym på klingonsk kalligrafi. Kul för den som vill öva klingonsk och japansk (framför allt kanji) ordförståelse samtidigt ;) Några favoriter:Somraw - 筋肉 (kinniku)- muskel jar - 月 (tsuki) - månad parmaq - 愛 (ai) - kärlek (eller par'Mach) luSpet - ブラックホール (burakkuhōru) - svart hål ra'Duch - 三角形 (sankakkei) - triangel vIghro' - 猫 (neko) - katt (eller snarare den klingonska motsvarigheten till en katt) lup - 秒 (byō) - sekund leng - 旅 (tabi) - resa chunDab - 流星 (ryūsei) - meteor tlham - 重力 (jūryoku) - gravitation tar - 毒 (doku) - gift QI - 橋 (hashi) - bro jajlo' - 夜明け (yoake) - gryning yupma' - 祭 (matsuri) - festival wo'rIv - ウォーフ - Worf Upp, ner, vänster, höger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts