baracuttra Posted March 27, 2003 Report Posted March 27, 2003 Kan ni inte starta en forumsdel för allt möjligt. Där skulle man kunna snacka om livet, sin nya bil, att sin tjej har dumpat dig och så vidare... Som ni kan se på http://forum.sweclockers.com/ så håller "ÖD" kvar medlemarna och när det undrar om något datorrelaterat så har de andra delar att fråga i. Snälla!!!!!!!! ge oss ÖD!!
Jocke Posted March 27, 2003 Report Posted March 27, 2003 Jag är ledsen, men vi kommer inte att öppna något forum där man kan snacka om allt möjligt. Om du vill veta varför så kan du bla läsa här, här och här. * STÄNGD *
Recommended Posts