Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kan ni inte starta en forumsdel för allt möjligt. Där skulle man kunna snacka om livet, sin nya bil, att sin tjej har dumpat dig och så vidare...

Som ni kan se på http://forum.sweclockers.com/ så håller "ÖD" kvar medlemarna och när det undrar om något datorrelaterat så har de andra delar att fråga i.

Snälla!!!!!!!! ge oss ÖD!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...