Nyhet Postad 1 September, 2015 Rapport Postad 1 September, 2015 Det har gått mer än fyra månader sedan TrekMovie fick nys om att nästa Star Trek-film ska heta Star Trek Beyond, men ändå används titeln ganska sällan; filmen betecknas ofta helt enkelt "the next Star Trek movie" eller dylikt, vilket har fått somliga att undra om det kanske bara är ett täcknamn. I den senaste Omaze-kampanjvideon så säger dock Simon Pegg "Star Trek Beyond" inte bara en, utan två gånger. Så vitt undertecknad vet är det här den första gången någon involverad i produktionen har sagt titeln på film, men om jag har fel så får du gärna komma in på vårt forum och rätta mig! #ToBoldlyGo-tävlingen är snart slut, men än finns det några timmar kvar att skänka en slant till välgörenhet och få en chans att vinna en statisroll i Star Trek Beyond. Den här veckan kan man även vinna en scenanvänd befälhavarstol och två biljetter till premiärvisningen. Källa [ Till originalnyheten ] Citera
loghaD Postad 1 September, 2015 Rapport Postad 1 September, 2015 Den här artikeln hette ursprungligen "Simon Pegg droppar B-ordet i senaste #ToBoldlyGo-videon". Jag är ganska sömnig :P Citera
startrek92 Postad 1 September, 2015 Rapport Postad 1 September, 2015 Tror ni att det är sista filmen med denna besättning? Personligen tycker jag att det vore kul med åtm en till del med dem. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.