Nyhet Posted September 1, 2015 Report Share Posted September 1, 2015 Det har gått mer än fyra månader sedan TrekMovie fick nys om att nästa Star Trek-film ska heta Star Trek Beyond, men ändå används titeln ganska sällan; filmen betecknas ofta helt enkelt "the next Star Trek movie" eller dylikt, vilket har fått somliga att undra om det kanske bara är ett täcknamn. I den senaste Omaze-kampanjvideon så säger dock Simon Pegg "Star Trek Beyond" inte bara en, utan två gånger. Så vitt undertecknad vet är det här den första gången någon involverad i produktionen har sagt titeln på film, men om jag har fel så får du gärna komma in på vårt forum och rätta mig! #ToBoldlyGo-tävlingen är snart slut, men än finns det några timmar kvar att skänka en slant till välgörenhet och få en chans att vinna en statisroll i Star Trek Beyond. Den här veckan kan man även vinna en scenanvänd befälhavarstol och två biljetter till premiärvisningen. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted September 1, 2015 Report Share Posted September 1, 2015 Den här artikeln hette ursprungligen "Simon Pegg droppar B-ordet i senaste #ToBoldlyGo-videon". Jag är ganska sömnig :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
startrek92 Posted September 1, 2015 Report Share Posted September 1, 2015 Tror ni att det är sista filmen med denna besättning? Personligen tycker jag att det vore kul med åtm en till del med dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts