Karl Posted May 28, 2003 Report Share Posted May 28, 2003 (edited) Jag läste några väldigt roliga parodi repliker här. Det finns även lite mer parodi repliker. Tyckte att några var väldigt roliga t.ex. denna: T'Pol: We need to get back to the shuttle. Captain, if you're planning a heroic injury, now would be the best time. Archer: Agreed. Hey, Suliban! See this leg here? Suliban: What, you want us to shoot it or something? Archer: Yes, please. Vet någon vart man kan hitta flera? Om man vet några komiska händelser i serierna/filmerna (som inte redan blivit nämda flera gånger i andra trådar) kan man även ta och diskutera dessa här. Edited May 28, 2003 by Lt. Karl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lokatt Posted May 29, 2003 Report Share Posted May 29, 2003 Jag har en grej som jag gillar, från Voy-avsnittet ''message in a botle'', med dom två EMH-en. Kanske har nämnts förr, men tycker ändå att den är rolig.... EMH-mark1; Stop breathing on my neck! EMH-mark2; My breathing is nearly a simulation. EMH-mark1; So is my neck, stop it anyway! Hihi, älskar dom eplikerna, men det kanske bara är jag... Var det såhär du menade? Eller är det någon annan typ av repliker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted May 29, 2003 Author Report Share Posted May 29, 2003 Exakt så menade jag...älskar alla dessa rolig repliker i Star Trek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 30, 2003 Report Share Posted May 30, 2003 Men snälla... Hur uppenbar dubbeldiskussion var inte detta? --> Star Trek-skämt --> I'm a doctor, not a... --> Åtta tecken på att du sett för mycket Star Trek *Stänger diskussionen* Lt Karl, du påminns om reglerna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts