Pjotr'k Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 (edited) Jag behöver få veta när Voyagers säsong 7 sändes i Sverige, detaljerade datum alltså. Det här är vad jag luskat reda på via nätet: 030309 7.25 030316 7.26 Är det någon som vet när något av de andra avsnitten sändes? Kanske har någon noterat på videobandet när avsnittet spelades in? (Säsong 5-6 har jag hittat, så det är bara 7 som jag är intresserad av) Edited June 11, 2003 by Pjotr'k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted June 11, 2003 Report Share Posted June 11, 2003 om det är när de sändes i usa så kolla på Startrek.com där står det om när de visades i staterna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 11, 2003 Author Report Share Posted June 11, 2003 om det är när de sändes i usa så kolla på Startrek.com där står det om när de visades i staterna Japp, dem har jag, men jag har nu förtydligat mitt inlägg ovan med att det gäller i Sverige och inget annat. Tack för tipset, annars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 11, 2003 Author Report Share Posted June 11, 2003 Jag har hittat ett sätt att hitta datumen. Tack till er som skickat PM och inlägg med tips! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts