Nyhet Posted September 11, 2016 Report Share Posted September 11, 2016 Star Trek Beyond borde haft premiär den 8 september när Originalserien fyllde 50 år. Det hävdar Forbes skribent Scott Mendelson. Mendelson ger följande skäl varför han har den åsikten:Paramount hade kunnat utnyttja 50-årsjubileumet i högre grad, vilket James Bond-filmen Skyfall gjorde.Filmen hade fått gratis marknadsföring via alla fans som både postat online om jubileumet och premiären.Beyond hade mött mindre konkurrens på biograferna från andra blockbusters. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 11, 2016 Report Share Posted September 11, 2016 Så rätt - det kändes så malplacerat att ha den mitt på sommaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Ja, varför dom envisades med att den skulle gå mitt i sommaren förstår jag inte när jubileumet var så nära. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts