Nyhet Postad 22 Maj, 2017 Rapport Postad 22 Maj, 2017 Sveriges hittills ende astronaut Christer Fuglesang avslöjade häromdagen vilka hans fem favoritrymdfilmer är. Stjärnornas krig finns med på listan, men ingen Star Trek-film, skriver SVT.se. Filmerna Fuglesang gillar är:Apollo 13Space Odessy 2001Stjärnornas krigGravityEnsam på mars Källa [ Till originalnyheten ] Citera
johannalaforge Postad 22 Maj, 2017 Rapport Postad 22 Maj, 2017 Alla vet att de två bästa rymdfilmerna är ST: Voyage Home och Galaxy Quest. Citera
Brian Postad 23 Maj, 2017 Rapport Postad 23 Maj, 2017 Som vanligt är Star Trek aldrig med på någon eller någons favoritlista över sci-fi filmer 😒 Citera
johannalaforge Postad 23 Maj, 2017 Rapport Postad 23 Maj, 2017 Vi borde göra våra egna top 5-listor. Kan vara kul att se vilka av oss som är närmast, respektive längst ifrån, Fuglesangs smak. (Halvt orelaterat så har jag träffat honom. Han är dålig på att kasta frisbee.) Citera
Commander Michels Postad 29 Maj, 2017 Rapport Postad 29 Maj, 2017 On 2017-05-23 at 17:50, johannalaforge sade: Vi borde göra våra egna top 5-listor. Ja varför inte? Mina top 5 såhär på rak arm är: (eg är top 6 hehe, och utan någon inbördes ordning, det är för svårt för mig att avgöra) Galaxy Quest Det 5:e elementet The Force Awakens Guardians of the Galaxy (båda!) Star Trek: First Contact Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.