Nyhet Posted May 28, 2019 Report Share Posted May 28, 2019 Det var inte pengarna som fick Chris Hemsworth att tacka nej till den fjärde Star Trek-filmen i Kelvintidslinjen. I stället var det manusets kvalitet som avgjorde, rapporterar Variety.com. Chris Hemsworth som spelade Kirks far i Star Trek (2009) erbjöds att spela honom på nytt i nästa film.-Jag kände inte att vi hade kommit på en anledning till återvända till det ännu. Jag ville inte vara besviken över min roll. Hemsworth har även nämnts som näste James Bond. Det är han öppen för, men anser just nu att det finns en bättre kandidat för rollen.-Min röst går till Idris Elba. Elba spelade skurken i Star Trek Beyond. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 28, 2019 Report Share Posted May 28, 2019 God smak har han ändå, Idris Elba är mitt val för nästa Bond också! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 29, 2019 Report Share Posted May 29, 2019 Tycker att Elba vore ett bra val med för Bond, men frågan är om han inte håller på att bli för gammal. Craig gör åtminstone en film till och i sådant fall skulle Elba vara över 50 år när rollen kan bli aktuell. Plus att Craig mycket väl kan fortsätta längre än en film, då han är den mest populära Bond i USA någonsin (möjligen med konkurrens från Connery) sett till biointäkter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts