Nyhet Posted October 8, 2022 Report Share Posted October 8, 2022 Sedan vi i torsdags berättade att SkyShowtime i nuläget inte planerat att ta in Star Trek: Discovery har många trekkers hört av sig till deras kundtjänst och undrat varför de gjort så, och om de skulle kunna tänka sig att tänka om. Möjligen anar vi nu en skiftning i deras hållning. Till en av våra medtrekkers har de nu svarat att Star Trek Discovery läggs till inom kort. Det återstår att se om det faktiskt blir så, för de har ju varit väldigt tydliga fram till nu att de inte tänkt ta in serien. Vi får hålla tummarna för att det faktiskt händer. Vi vet ju att SkyShowtime har haft dåliga recensioner på Trustpilot och andra liknande omdömestjänster, över hela världen, och att de har mycket att arbeta med för att deras tjänst och app skall bli bättre. Problemen har yttrat sig i svårigheter att nå deras kundtjänst (vilket även vi har erfarit här på Star Trek Databas), att undertexter saknats alternativt inte har kunnat tas bort och en del annat. Frågor om vissa seriers inkorporerande i streamingtjänsten kanske därmed har en lägre prioritet. Men vi hoppas verkligen att det går vår väg. [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmi Johansson Posted October 10, 2022 Report Share Posted October 10, 2022 Jag har också skickat frågan om Discovery! Dock inte fått ett svar än. Ett plus är att SkyShowtime har Battlestar Galactica! Och Star Trek : Next Generation, undertexterna visades dock mitt i skärmen från början! Dom har dock fixat det nu, dock finns inte svensk text på alla avsnitt till exempel! Dom har lite att göra som det känns..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmi Johansson Posted October 11, 2022 Report Share Posted October 11, 2022 Detta svar fick jag från SkyShowtime, verkar lovande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Proton Posted April 7, 2023 Report Share Posted April 7, 2023 De har fortfarande inte Discovery. Hoppas de ändrar sig snart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts