Nyhet Postad 27 April, 2009 Rapport Postad 27 April, 2009 Lyssna på musiken som spelas till eftertexterna, via Youtube. Räkna dock med att den inte finns kvar för evigt. Klippet är ungefär nio minuter långt och det otvetydiga är ju originalseriens slutmusik som har en självklar del av det musikaliska äventyret. Klicka som vanligt på "Källa" nedan. (Tack till Aike, som härmed utnämns till Star Trek Databas officiella nyhetsrapportör för Star Trek XI...) Källa [ Till originalnyheten ]
Mr Trek Postad 27 April, 2009 Rapport Postad 27 April, 2009 (redigerade) Grattis Aike! Så går det när man snackar för mycket :P Musiken var okej men Generations har den bästa! Redigerad 27 April, 2009 av Mr Trek
Aike Postad 27 April, 2009 Rapport Postad 27 April, 2009 Grattis Aike! Så går det när man snackar för mycket :P Tack. Fast du måste var vice officiell nyhetsjägare i så fall ;) Dock gör jag inget särskilt, de flesta nyhetstips kommer ifrån trekmovie.com (där allt verkar hamna förr eller senare) och TrekBBS. Kan rekommendera deras Star Trek 11 forum: http://www.trekbbs.com/forumdisplay.php?f=50 Musiken var okej men Generations har den bästa! Ja, Generations har suverän musik. Särskilt scenen uppe berget när Picard begraver Kirk och musiken som spelas under eftertexterna. Musiken fångar verkligen filmens tema. Synd att Dennis McCarthy som komponerade Generations musik bara gjort en Trek-film hittills.
Mr Trek Postad 27 April, 2009 Rapport Postad 27 April, 2009 Jo speciellt eftertexterna och begravningen, de är helt underbar musik, ST på topp. Jag grät nästan när jag såg slutet på den filmen. Tack. Fast du måste var vice officiell nyhetsjägare i så fall ;) Jag tänkte väl att jag skulle få tillbaka med den "näven"! Jag gissar att vi två helt enkelt inte har något emot att hjälpa till med denna eminenta databas om det vi älskar så högt(Star Trek). Man måste vara 15 år för att ansöka om att bli redaktör , jag får väl vänta helt enkelt...
Aike Postad 3 Maj, 2009 Rapport Postad 3 Maj, 2009 Man måste vara 15 år för att ansöka om att bli redaktör , jag får väl vänta helt enkelt... Wesley Crusher flög ju Enterprise-D innan han var 15, så du kanske kan övertyga admiralerna här ;)
The Holy Three Postad 3 Maj, 2009 Rapport Postad 3 Maj, 2009 Grattis Aike! Så går det när man snackar för mycket :P Musiken var okej men Generations har den bästa! *host*The Motion Picture*host*
Rekommenderade inlägg