Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

star_trek_xi_superliten.jpg Att med humor skriva om kända filmers manus är en sedan länge känd företeelse. Två "manus" för den elfte Star Trek-filmen har nu släppts ut av några fans som i manuset häcklar med exempelvis skådespelarna, trekkers, JJ Abrams och tekniska problem i filmen. Läs mer på bbot.org och Gran Torino.

(Tack till Keith DeCandido)

[ Till originalnyheten ]

Postad

Det var via Facebook - jag är Facebookkompis med honom och vi samtalar en del nu och då. En mycket trevlig kille som till i förra månaden var sambo med en annan riktigt bra författare - Terri Osborne. Om man bar hade tillräckligt underlag i Europa att ta över honom hit. Hans arbete med framför allt Star Trek men också X-Men och andra populära serier är oftast riktigt bra.

Postad
Det var via Facebook - jag är Facebookkompis med honom och vi samtalar en del nu och då. En mycket trevlig kille som till i förra månaden var sambo med en annan riktigt bra författare - Terri Osborne. Om man bar hade tillräckligt underlag i Europa att ta över honom hit. Hans arbete med framför allt Star Trek men också X-Men och andra populära serier är oftast riktigt bra.

Vi på stockholm trekkers tog ju hit Duane för stocon 08... Om du talar väl med peter och co så kanske... J.

×
×
  • Skapa nytt...