Nyhet Postad 10 November, 2012 Rapport Postad 10 November, 2012 (redigerade) George Takei (Sulu) är en stor Facebookfantast. Hans fansida har nästan tre miljoner fans. Men Facebooks nya uppdatering Edgerank ogillar han och han ägnar ett helt kapitel åt det i sin nya bok Oh Myyy, skriver Mashable.com. Edgerank innebär att ägaren till en fansida måste betala för att ens uppdateringar ska visas för alla ens fans. Om man inte betalar kommer bara 15 procent av fansen att se uppdateringen. Oh myyy släpps den 22 november som ebok. Källa Källa 2 [ Till originalnyheten ] Redigerad 10 November, 2012 av Nyhet Citera
The Holy Three Postad 11 November, 2012 Rapport Postad 11 November, 2012 Tråkigt att den bara kommer som ebook. Citera
Unkas Postad 11 November, 2012 Rapport Postad 11 November, 2012 Jag följer Hans inlägg på Facebook. Skulle vara tråkigt om jag inte kunde fortsätta med det. Hans inlägg har ofta en twist av Takai-humor. Underhållande och lättsamt, även när det är allvar. Citera
Aike Postad 11 November, 2012 Rapport Postad 11 November, 2012 Jag vet inte hur det där stämmer med att bara 15 procent ser uppdateringen. Det kan vara så eller så menar de att många som bara surfar in någon gång på dygnet bara ser en liten del av allt som finns på ens vägg. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.