Gå till innehåll

Vinn biljetter till galapremiären (7 maj), m.m. *UPPDATERAD*


Rekommenderade inlägg

Postad (redigerade)

Idag släppte SF biljetterna till Star Trek Into Darkness för sina bioklubbsmedlemmar, och nu har de dessutom utlyst en tävling där du kan vinna biljetter till den svenska galapremiären.

 

Mer information finner du här.

 


Uppdatering 2013-04-24 (kl. 16.02):

 

Vill du förbättra dina chanser? Du har tur: MovieZine har precis utlyst en egen tävling, med ett par biljetter till galapremiären och tio par biljetter till pressvisningen (också 7 maj) i potten.

 

H??r är det dessutom inte bara slumpen som avgör, utan du har 25 ord på dig att motivera varför just du ska få den här chansen.

 


Uppdatering 2013-04-25 (kl. 13.10):

 

Ytterligare en tävling har utlysts, den här gången av Discshop. Fler detaljer finner du här.

 


BildEn som redan har fått sin inbjudan till galapremiären är underhållaren Alexander Vasiliou, som i förrgår lade upp den här bilden på Twitter.

 

Källa Källa 2

 

[ Till originalnyheten ]

Redigerad av Nyhet
Postad (redigerade)

Nu finns det ytterligare en tävling att skriva upp sig på, med fler biljetter och en bättre chans att demonstrera att man har teh awsum trekkie skillz :)

Redigerad av loghaD

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...