Janson Posted December 4, 2001 Report Share Posted December 4, 2001 Jag är med i ett play-by-email "spel", vilket jag har nämnt någon gång tidigare. Det fungerar så här: Jag kollar min mail när jag kommer hem från skolan. Jag läser mailen (om jag fått nya). Jag skriver ett mail om jag tycker att jag vill och har tid (typ 2-5 gånger i veckan). Sedan är det klart. Så mycket jobb krävs det, så skyll inte på att ni inte har tid. ;) Vad är det då man skriver? Jo, man skriver (på engelska) vad ens påhittade gubbe (character, vilken kan vara en själv) gör och säger. Man är ju då på uppdrag och spelar en officer (oftast senior). Är det någon annan som håller på med sånt eller nåt liknande? (Det är j****** kul!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Pågår detta fortfarande, och hur går jag med i såfall? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted June 20, 2002 Report Share Posted June 20, 2002 Vad är adressen till den sidan??? där man blir medlam!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted June 20, 2002 Report Share Posted June 20, 2002 Är med i en sån play-by-mail grupp. Men jag får huvudvärk av vems tur det är att skriva och så. Nej, jag håller mig till forumbaserade RPG spel som te x expansion, till ni har adressen i min signatur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted December 1, 2002 Report Share Posted December 1, 2002 Jag är med i Bravofleet, ombord på U.S.S. Gemini. Det vore jätte-kul om några andra från forumet ville vara med och spela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts