Great Bird Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 För er som rollspelar med Star Trek, här har jag en rekomendation. Som ni vet till gav Last Unicorn ut några rollspelsböcker om Star Trek men sen förlorade dom licensen. En kille som heter Steven Long har gjort några kompletterande böcker. Man kan ladda ner dom gratis på den här hemsidan: http://www.coldnorth.com/memoryicon/spacedock/spacedock.htm Dom är mycket, mycket välgjorda och jag rekommenderar dom varmt till alla Star Trek intresserade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted March 31, 2005 Report Share Posted March 31, 2005 Superb sida. Jag har just visat den för en polare som spelleder i TNG/DS9 eran. Han har haft idétorka rätt länge nu så det här kommer defenitivt att hjälpa. Jag håller med dig om att det här var helt superba grejor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted March 31, 2005 Report Share Posted March 31, 2005 Härligt! Rollspelsgänget man umgås med har länge frågat efter ett ST-RPG, fast det blir en hel del att skriva ut. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts