Vulcan_Tuvok Posted August 3, 2002 Report Share Posted August 3, 2002 Jag såg fhollsten ha ett liknande ämne men om Klingon så jag bestämde mig för att starta ett eget. Jag skulle behöva Vulcan symboler. Funderar på att måla dit dom på mitt skåp i skolan. Det skulle bli det grymmaste skåpet. Snälla jag behöver hjälp- :!!!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulcan_Tuvok Posted August 5, 2002 Author Report Share Posted August 5, 2002 Skulle vela tilläga att det skulle också behövas Starfleet symboler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted August 5, 2002 Report Share Posted August 5, 2002 Gör inte det. Jag tror du bara skulle bli mobbad. Jag skulle iaf bli det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted August 6, 2002 Report Share Posted August 6, 2002 Två bra sidor att besöka: Daystrom Institute Technical Library och The Computer Core Dump, ni får leta reda på bilderna själva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulcan_Tuvok Posted August 7, 2002 Author Report Share Posted August 7, 2002 Gör inte det. Jag tror du bara skulle bli mobbad. Jag skulle iaf bli det Varför skulle jag bli det?? Menar du att ingen anna skulle se det som fint? De "ovetande" vet inte ens vad det betyder. Skulle kunna säga att det var symboler från ett Himalaya tempel. De skulle inte se skillnad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_V Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 Jag hittade inga symboler på någon av sajterna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 Jag hittade inga symboler på någon av sajterna. Då har du nog letat för dåligt ;) Under "STYLING" hos Daystrom Institute Technical Library och under "SYMBOLS" hos The Computer Core Dump. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts