imzadi Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 Någon som ska dit eller vill haka på? Jag är helt solo och det känns som om det vore bra att åka med någon... Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted September 23, 2004 Report Share Posted September 23, 2004 vilken mässa är det? när skall den vara? har den varit? vad kostar kalaset? annars är det ju bokmässa i Göteborg just nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
imzadi Posted September 26, 2004 Author Report Share Posted September 26, 2004 Leeds Festival är en stor festival i norra England (bara en timmes bilfärd till Skottland ungefär) som anordnas av Carling Weekend som även anordnar Reading Festival (45 minuter från London). Det är samma festival som byter artisterna mellan sig under en helg och de går alltid av stapeln under August Bank Holiday som är sista helgen i augusti. Jag befann mig på Reading och hade a time of my life Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts