Pjotr'k Posted September 27, 2004 Report Share Posted September 27, 2004 Jo, jag undrar liksom så: är det möjligt att, vid skickande av PM, få rutan "Spara en kopia av meddelandet i "skickat" mappen" automatiskt förbockad? Jag glömmer hela tiden att bocka för, så mycket av min kommunikation går därför inte att spåra. Eller är det så att jag själv har ändrat detta någon gång, och jag därför själv kan ändra tillbaka det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 28, 2004 Report Share Posted September 28, 2004 Jo, jag undrar liksom så: är det möjligt att, vid skickande av PM, få rutan "Spara en kopia av meddelandet i "skickat" mappen" automatiskt förbockad? Jag glömmer hela tiden att bocka för, så mycket av min kommunikation går därför inte att spåra. Eller är det så att jag själv har ändrat detta någon gång, och jag därför själv kan ändra tillbaka det? Detta ändrades när jag uppgraderade till v2.0.0. Har själv tänkt på att ändra så att den är förbockad, men har glömt bort det. Har nu ändrat så att den är automatiskt förbockad. Ska försöka komma ihåg att även ändra vid nästa uppgradering, säg till mig om jag glömmer bort det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts