Pjotr'k Posted October 28, 2004 Report Share Posted October 28, 2004 Hämtat från nyheterna på Star Trek Databas:I går annonserades på Creation Entertainments sida att Colm Meaney skall komma till konventet i London den 1-3 april 2005. Colm Meaney spelade Miles O'Brien i TNG och DS9, men har just nu även en återkommande roll i serien Stargate: Atlantis. Han är en formidabel skådespelare så ett Londonbesök är ju önskedrömmen, eller hur!?! Fler skådespelare är planerade till konventet, men ingen är klar i nuläget. Det kan även bli så att Meaney av olika anledningar tvingas backa ur, men han har nu i varje fall lovat ställa upp och avtal har skrivits! Vill du skriva en kort eller lång biografi på Colm Meaney eller på en annan Star Trek-skådespelare? Hör av dig till oss i redaktionen. Läs mer på Conventionent.com. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted October 28, 2004 Report Share Posted October 28, 2004 Jag skulle tycka att det vore kul att åka dit. Är det någon annan som funderar i samma banor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted October 28, 2004 Report Share Posted October 28, 2004 Får jag bara ihop pengar så är jag intreserad av att åka. Kanske kunde man samordna resanpå nåt sätt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts