Lenski Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 Har flummat runt lite på startrekdb.se och hittar ingenting som skulle antyda att det finns en #startrekdb.se IRC-kanal. Har ni en sådan? Om inte så hade det ju varit trevligt med en. :vulcan: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Job Posted March 11, 2005 Report Share Posted March 11, 2005 Har flummat runt lite på startrekdb.se och hittar ingenting som skulle antyda att det finns en #startrekdb.se IRC-kanal. Har ni en sådan? Om inte så hade det ju varit trevligt med en. :vulcan: <{POST_SNAPBACK}> Har också tänkt på detta, tyckt att det skulle vara trevligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted March 11, 2005 Report Share Posted March 11, 2005 Har flummat runt lite på startrekdb.se och hittar ingenting som skulle antyda att det finns en #startrekdb.se IRC-kanal. Har ni en sådan? Om inte så hade det ju varit trevligt med en. :vulcan: Nej, tyvärr så har vi ingen IRC-kanal. Jag använder själv inte IRC och det är till största del därför det inte finns någon IRC-kanal. Det har funnits en IRC-kanal, men det var längesedan och den tillhörde "officiellt" inte sidan. Ni kan läsa mer om det i dessa ämnen: IRC-chat, Kan vi inte skapa en irc kanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Job Posted March 11, 2005 Report Share Posted March 11, 2005 Om det finns ett intresse för en kanal som kunde höra ihop med startrekdb.se så kan jag gladeligen starta en kanal på afternet, MED admins och operatöreres tillstånd såklart. Tycker att det skulle vara väldigt trevligt eftersom jag är en irc-junkie själv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenski Posted March 11, 2005 Author Report Share Posted March 11, 2005 Tja jag lär ju idla i den i varje fall, hehe. Sen _måste_ det ju inte vara en officiell #startrekdb.se kanal, även om det hade vart trevligt om folk härifrån hängde ut där. Jocke: Tack för svar. Då vet jag. =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Job Posted March 11, 2005 Report Share Posted March 11, 2005 Tja jag lär ju idla i den i varje fall, hehe. Sen _måste_ det ju inte vara en officiell #startrekdb.se kanal, även om det hade vart trevligt om folk härifrån hängde ut där. Jocke: Tack för svar. Då vet jag. =) <{POST_SNAPBACK}> Nä, det måste den ju inte vara, men som du sa, det skulle vara kul om man samlade ihop folk härifrån, som å andra sidan säkert går att göra till en helt oberoende kanal, men det skulle antagligen vara lite lättare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts