Jump to content

ST online-spel

Archangels

Recommended Posts

Är visserligen inte Star Trek...men dock Star Wars...i vinter kommer Star Wars Galaxy att lanseras....kommer att kosta typ 50-100 kr i månaden, och har ett gränssnitt som påminner lite om diablo. Verkar hur tufft som hellst. Det ska finnas massor av olika raser att välja mellan och förhoppningsvis kommer det att  bli det största online-spelet någonsin.

• 1 month later...

okej kanske inte ett spel men helt underbara bilder. ni bara måste kolla in dena sidan den är jätte bra och missa inte madjesty class skeppen. de är coola. det finns oxå bilder från några serier bland annat voy, tng, ds9, jag tror det finns fler men då har inte jag hittat dem än. detta är mitt bästa tips om ni har lusta att fördriva tiden med st.  gissa om det får lektioner att försvina iväg :)

Kom på att jag gl??mde att lämna addresen ;)

(Ändrad'>http://www.fedplace.de/

(Ändrad

av Archangels kl. 3:21 pm den sep. 18, 2001)

(Ändrad av Archangels kl. 9:00 am den sep. 19, 2001)

• 2 years later...
  • 3 weeks later...
Detta var ett av de äldsta trådarna men jag tänkte att försöka få upp det till ytan igen. Vet någon några fler gratis online ST spel som finns?

Ett tips är ju att spela rollspel via IRC. Hm, jag hade ngn adress till en spelkanal ngnstans, men den verkar ha försvunnit. Nåja, man kan ju annars ta och gå in på något av dem stora näten (t ex efnet) å sedan /joina nätets #Startrek - kanal, så kan de säkerligen ge något tips. Hoppas det var till hjälp för någon :)

• 6 months later...
simulator?? heter det så? jaja....ungefär som diablo iaf :) (lite rollspelsaktikt).

Dom säger att det ska funka stabillt med 56K....fast efter att jag såg grafiken tvivlar jag starkt på att det funkar bra...

<{POST_SNAPBACK}>

Star wars: Galaxies är ett MMORPG= Massive Multiplayer Online Roleplaying ;)

Hittade en site där man kan ladda ner gamla peka & klicka äventyret Star Trek: 25th Anniversary.

Ska tydligen vara lagligt att ladda ner det eftersom det är så old stuff :)

http://www.bhlegend.com/php/show.php3?game=1178

Enjoy! :vulcan:

• Create New...